平成22年8月29日日曜日

News... and olds...

Bem...

Eu estive muito longe daqui... apenas 1 semana doente e todos os meus blogs foram atualizados!

Eu estive pensando... é tão difícil atualizar este blog com notícias sobre anisingers... Eu não tenho tempo pra encontrar! Antes, a Sarah-Chibi escrevia aqui... ela sabe muito mais que eu... agora eu estou sozinha!

Eu pensei em postar fotos dos meus animesingers favoritos, que eu acho gatinhos... mas de repente isso não seja boa idéia! E se eu esquecer de algum e algum ficar triste? não, não! Isso não é boa idéia!

Então... o que farei?

You tube!

Você diz se gosta ou não!

Pronto!

...

Well...

I was so much time far from here... 1 week sick, and my every blogs are updated again!

I was thinking... is so difficult update this blog with news from animesingers... I don't have time anymore to find! Before, Sarah-chibi was writer here... she know so much than me... now, I'm alone!

I think post a lot of pictures from my favorite animesingers that are hot... maybe is not good idea! if I forget someone and someone be sad? No no! It's not good idea!

So... what I'll do?!

You Tube!

Do you like this music? Say yes or not!

It's done!


0 件のコメント: