平成22年8月22日日曜日

Memories & Happiness

Hoje, eu quero falar sobre uma música do novo álbum do Psychic Lover:

Memories & Happiness

Eu realmente gostei desta música, especialmente da letra! Pq eu lembrei dos velhos tempos como cantora gospel e de quando perdi o brilho de meus sonhos, há alguns anos atrás.(ah sim! Eu fui cantora gospel! Haha) Eu também lembrei do meu amor, que nunca saberá o quanto eu o amo!
Hoje eu entendo que tudo é bom para minha vida! Eu apenas preciso saber que é um enorme aprendizado!

Ouçam esta música! Eu recomendo!

---

Today I wanna speak about some a music of new album from Psychic Lover:

Memories & Happiness

I realy liked this music, specialy, I liked the lyrics!
Because I remember my old times like gospel singer and when I lost my bright from my dreams, some years ago.(Oh yes! I was gospel singer!) I remember my love,too, that never will know how much I love him!
Today, I understand that everything is good for my life! I just need know that is a big learning!

Listen this music! I recomend!

0 件のコメント: